INFOLINKA246 019 741

CÍLENÍ

 

Přečtěte si tipy jak nejlépe nastavit Vaši PPC textovou reklamu tak, aby Vám zlepšila prodejní výsledky.

Při cílení je důležité uvědomit si, kdo je Váš zákazník.  Porovnejte si data nebo znalost Vašich klientů s následujícími 3 skupinami cílení a vyberte si jednu, pomocí které nejlépe zasáhnete Vaše klienty.

Víte o Vašich zákaznících následující:

  

        1. CO ČTOU?

 

Typ cílení: KLÍČOVÁ SLOVA

Zobrazení Vaší reklamy u ČLÁNKŮ s relevantním obsahem

Vyberte klíčová slova, která definují Váš produkt, a také slova, která jsou zajímavá pro Vaše potenciální zákazníky. Daná slova se porovnávají s obsahem webů v síti Etarget a následně se Vaše reklama zobrazí u článků s relevantním obsahem.

 

Typ cílení: KATEGORIE WEBŮ

Zobrazení Vaší reklamy na WEBECH s relevantním obsahem

Tento nástroj rozděluje všechny weby v síti ETARGET do různých kategorií tak, abyste mohli umístit Vaši reklamu jen na stránky určitého charakteru. Tato skupina zahrnuje například weby s tématikou Auto-Moto, finance, zdraví/sport, věda, zprávy a mnoho jiných. Více se o tomto typu cílení dozvíte ZDE.

 

    

  2. KDE ŽIJÍ?

Typ cílení: MAPA SOC-DEMO

Zobrazení Vaší reklamy na základě geografické lokace.

Mapa Soc-demo Vám přináší další dimenzi do Vašeho cílení - spojuje offline a online data tak, abyste dokázali zacílit na širší škálu Vašich potenciálních zákazníků podle demografických kritérií jako například typ bydlení, rodinný stav nebo výše příjmu. Na základě toho Vám tento typ cílení určí, ve kterých městech nebo obcích se nachází Vaši potenciální klienti.

 

Typ cílení: GEO CÍLENÍ

Zobrazení Vaší reklamy na základě geografické lokace.

Vyberte si tento typ cílení v případě, že provozujete Váš byznys regionálně. Můžete si vybrat jakýkoliv region Česka, ve kterém potřebujete zobrazit Vaši reklamu.

 

    

      3. Byli i na Vašem webu?

Typ cílení: RETARGETING

Zobrazte Vaši reklamu lidem, kteří navštívili Váš web.

Tento nástroj připomíná uživatelům internetu to, že byli na Vaší stránce a tím je informuje, že u Vás možná neukončili svůj nákupní proces.

Pokud hledáte technicky pokročilé řešení, máme pro Vás v nabídce Dynamický retargeting. ETARGET poskytuje velmi jednoduchou implementaci funkce Dynamický Retargeting na Vašem webu.

 

                    

                    Další typy cílení: Automatické Cílení

Typ cílení: PLOŠNÉ CÍLENÍ

Tento typ cílení je plně automatizovaný a pro svou funkci využívá behaviorální cílení spočívající na korelaci dat o uživatelích na internetu a jejich aktuálního zájmu o konkrétní druh reklamy. Systém ETARGET navíc měří statistiky zobrazení Vaší reklamy na základě kterých následně udává preference nejúspěšnějších odkazů, u kterých následně přímo úměrně zvyšuje preferenci zobrazení v online mediálním prostoru.

Při plošném cílení je cena za klik potenciálně nejnižší a Vaše reklama má širší zásah napříč různými kategoriemi online mediálního prostoru.

 

Typ cílení: ZÁJMOVÁ PUBLIKA

Vybírejte v případě, že chcete zobrazit reklamu lidem s konkrétním zájmem na stránkách s různým obsahem

Tento typ cílení využívá data sesbíraná ETARGETem o chování uživatelů internetu. Následně rozděluje publika uživatelů internetu podle jejich zájmů, zaznamenává jejich cookies, na základě kterých jim zobrazí Vaši cílenou reklamu na různých webech.

 

Máte ještě otázky? Neváhejte nás kontaktovat.

Tel: +420 246 019 741

Email: obchod@etarget.cz


Co je Etarget?

Etarget je PPC a RTB reklama na internetu. Výhodou PPC reklamy je, že zobrazení inzerce je zdarma, pár korun zaplatíte až za kliknutí - tedy za návštěvníka, kterého přivedeme na váš web. RTB je real time bidding, flexibilní bannerová reklama v reálném čase za nejnižší možnou cenu.

V Česku využívá plochy více než 1 300 webstránek.   © 2002 - 2018 ETARGET CZ, s.r.o.
Kontakt

+420 246 019 741