INFOLINKA246 019 741

MOŽNOSTI CÍLENÍ

Kontextová reklama Etarget je cílená především pomocí produktových a zákaznických klíčových slov. První popisují samotný produkt nebo službu, na kterou inzerujete, druhé zase zájmy vašeho zákazníka.

 

Reklama Etarget je tedy cílená zejména behaviorálně - reklamní odkazy se uživatelům zobrazují podle toho, co je zajímá, jaký článek právě čtou, apod.

 

K dispozici máte i geotargeting. Cílení podle místa je výhodné hlavně pro inzerenty s lokální působností. Pokud chcete oslovit jen uživatele ve Středočeském kraji, stačí odznačit všechny ostatní regiony.

 

Víte, že k vám chodí nejvíce zákazníků z konkrétní stránky? Frekvenci zobrazování vaší reklamy na ní si můžete zvýšit nastavením prémiových stránek.

 

Pokud chcete, aby vás zákazníci kontaktovali, můžete si zvolit i čas, ve kterém se má vaše reklama zobrazovat. Nezobrazujte ji tedy v čase, když nejste v kanceláři.

 

Etarget vám umožňuje cílit i podle typu zařízení, na kterém se uživateli vaše reklama zobrazí. Stejně tak si můžete přímo ve vašem kontě vytvořit jednoduchou stránku pro mobilní telefony.

 

Novější formou cílení je retargeting. Pokud chcete oslovit návštěvníky vaší stránky, tento typ cílení je právě pro vás. 

 


MOŽNOSTI CÍLENÍ V RTB

 

plosne_cielenie

Plošné cílení:

Toto cílení Vám zabezpečí maximální možný zásah Vaší kampaně s nižší cenou CPM. Na stránkách více než 50 tisíc vydavatelů máte možnost oslovit návštěvníky ze země, kterou si zvolíte.

retargetingRTB

Retargeting:

Cílení na Vámi vytvořené publikum. Pokud chcete cílit na vlastní publikum přes retargeting, musíte mít nasazený tracking kód - Univerzální kód na stránce.

ETARGETpublika

ETARGET publika:

Cílení na uživatele, kteří v minulosti reagovali na reklamu zařazenou v určité kategorii. Data pocházejí z analýzy uživatelských kliknutí v PPC systému ETARGET.

Zaujmovepublika

Zájmová publika:

Cílení na uživatele, kteří za poslední období navštívili stránky s jasně definovanou tématikou. Vyberte si publikum, které nejlépe charakterizuje zájmy, preference, návyky nebo potřeby Vašeho potenciálního zákazníka.

podla_stranok

Podle stránek:

Cílení na Vámi zvolené webstránky. Zvolte si webstránky, na kterých se chcete zobrazit.

geocielenie

Geocílení

Možnost výběru krajiny nebo uživatelů z dané krajiny, kterým se bannery budou robrazovat.


Co je Etarget?

Etarget je PPC a RTB reklama na internetu. Výhodou PPC reklamy je, že zobrazení inzerce je zdarma, pár korun zaplatíte až za kliknutí - tedy za návštěvníka, kterého přivedeme na váš web. RTB je real time bidding, flexibilní bannerová reklama v reálném čase za nejnižší možnou cenu.

V Česku využívá plochy více než 1 300 webstránek.   © 2002 - 2017 ETARGET CZ, s.r.o.
Kontakt

+420 246 019 741