INFOLINKA246 019 741

Tvorba reklamních kampaní v systému ETARGET

Vytvoření reklamních odkazů Etarget je jednoduché a rychlé. Celým nastavením Vás bude vést náš systém. Změnila se Vám nabídka nebo potřebujete oslovit více klientů? Text odkazu a klíčová slova můžete měnit kdykoliv - i v průběhu Vaší kampaně.

Zaregistrujte se

Pokud ještě v Etargetu nejste zaregistrovaný/á, vyplňte krátký formulář.

Registracia etarget

Pokud již máte registraci za sebou, stačí se přihlásit.

 


Tvorba reklamních odkazů v PPC

 

1. Napište odkaz a přidejte obrázek

Reklamní odkaz, který si tu vytvoříte, se bude zobrazovat Vašim potenciálním zákazníkům. Upoutejte je!

Vytvorenie odkazu ppc etarget

Tip: Na odkaz s obrázkem uživatelé klikají mnohem častěji.

 

2. Zvolte si klíčová slova

Produktová klíčová slova opisují Váš produkt nebo službu, zákaznická zase Vaše zákazníky. Čím více jich napíšete, tím lépe.

Klucove slova etarget

Tip: Pokud Vám došla fantazie nebo se chcete inspirovat, můžete použít hledání kombinací.

 

3. Nastavte ceny slov

Maximální cenu za jedno kliknutí - tedy návštěvníka na Vaši stránku - si zvolíte sami. Čím vyšší cenu zadáte, tím častěji se Váš odkaz bude zobrazovat.

Ceny slov

Tip: Vyberte si klíčová slova, která jsou pro Vás nejdůležitější. Na tato slova nastavte vyšší cenu, než na ostatní.

 

4. Vaše reklama je připravená

Abyste Vaši kampaň spustili, musíte ještě dobít kredit. Minimální první platba je 2000,-Kč bez DPH, každá další platba nejméně 1000,-Kč. Je jen na Vás, kolik chcete do reklamy investovat.

Z Vašeho kreditu se Vám budou během kampaně odečítat jen ceny za kliknutí. Zobrazení reklamy je zdarma.

Platby můžete realizovat bankovním převodem, kreditní kartou nebo vkladem na účet.

 


Tvorba reklamní kampaně v RTB

1. Název kampaně a základní nastavení

Vytvořte si takový název kampaně, aby Vám i později po spuštění a vytvoření vícerých kampaní vznikl přehledný seznam všech používaných kampaní.

nazov kampane RTB

 

2. Nasazení banneru

Bannery je možné do sítě RTB nahrát pouze v určitých rozměrech: 300x250, 468x60, 728x90, 120x600, 160x600 px.

Tip: Pokud si bannery neumíte sami vytvořit, oslovte grafiky, například ze stránky stovkomat.cz

vyber banneru RTB

 

3. Nastavení cílení

V RTB máte možnost výběru z několika typů cílení na zákazníky a samostatné geocílení:

cielenie RTB

Plošné cílení:

Na stránkách více než 50 tisíc vydavatelů máte možnost oslovit návštěvníky ze země, kterou si zvolíte.

Retargeting:

Na Vámi vytvořené publikum.

ETARGET publika:

Na uživatele, kteří v minulosti reagovali na reklamu zařazenou v určité kategorii.

Zájmová publika:

Vyberte si publikum, které nejlépe charakterizuje zájmy, preference, návyky nebo potřeby Vašeho potenciálního zákazníka.

Podle stránek:

Na Vámi zvolené webstránky.

 

GEOTARGETING:

cielenie geotargeting v RTB

 

4. Nastavení ceny za zobrazení

Můžete si nastavit individuální cenu za 1000 zobrazení (CPM), čím bude cena vyšší, tím je vyšší pravděpodobnost zobrazování reklamních bannerů na vyžádaných stránkách prostřednictvím vyhraných aukcí.

rozpocet v RTB

 

5. Spuštění reklamy v RTB

Po absolvování těchto základních kroků nastavení je Vaše reklamní kampaň připravená. Spuštění je možné okamžitě po dobití kreditu. Minimální první platba je 2000,-Kč bez DPH, každá další nejméně 1000,-Kč. Je jen na Vás, kolik chcete do reklamy Etarget investovat.

Platby můžete realizovat bankovním převodem, kreditní kartou nebo vkladem na účet.

Co je Etarget?

Etarget je PPC a RTB reklama na internetu. Výhodou PPC reklamy je, že zobrazení inzerce je zdarma, pár korun zaplatíte až za kliknutí - tedy za návštěvníka, kterého přivedeme na váš web. RTB je real time bidding, flexibilní bannerová reklama v reálném čase za nejnižší možnou cenu.

V Česku využívá plochy více než 1 300 webstránek.   © 2002 - 2017 ETARGET CZ, s.r.o.
Kontakt

+420 246 019 741