INFOLINKA246 019 741

 

Retargeting

Retargeting (někdy nazývaný remarketing) je reklamní technika využívaná na internetu, díky které zobrazíme reklamu jen návštěvníkům vaší stránky. Reklamu zobrazíme na stránkách, které jsou připojené k reklamnímu systému Etarget.
Účelem využívání služby Retargeting je připomenout potenciálnímu klientovi neukončený nákup.
 
Návštěvník vstupuje na stránku a Etarget si zapisuje jeho cookie.
 
Návštěvník opouští stránku bez nákupu.
 
Návštěvníkovi se na různých stránkách zobrazuje reklama na stránku, kterou navštívil.
 
Návštěvník se vrací na stránku a nákup dokončí.
 

PROČ VYUŽÍVAT RETARGETING?

VÝKON S OKAMŽITÝM EFEKTEM (VHODNÉ PRO ESHOPY)

Základním využitím Retargetingu je to, abyste oslovili návštěvníka, který navštívil váš eshop, udělal si před nákupní průzkum, ale opustil stránku bez ukončení nákupu. Oslovením tohoto návštěvníka získáte vysokou šanci, že člověk, který svůj nákup stále neuskutečnil, ale jeho zájem přetrvává, tak svůj nákup dokončí právě ve vašem eshopu. Tuto reklamu pro vás zobrazíme několik hodin nebo dní po opuštění vašeho webu.

Výhodou takto vedené kampaně je okamžitá, jednoduše měřitelná, návratnost vložených prostředků.

VÝHODY RETARGETINGU OD ETARGETU

Retargeting přináší fantastické výsledky, ale nesprávným nastavením dokáže i velký počet potenciálních zákazníků odradit. Proto mějte na paměti následující zásady.
1
 

ŠIROKÝ ZÁSAH

Pro retargeting je důležité, aby měl zvolený systém dosah na co největší počet web stránek, aby potenciálního zákazníka dokázal zasáhnout téměř kdekoliv na internetu.

Proto Etarget poskytuje přístup s bannerovým formátem do více než 60 reklamních sítí, jako je síť Etarget, Google, Internet Billboard, Rubicon, Smart Adserver a pod. Větší počet sítí znamená lepší zásah.
2
 

JEDNODUCHÝ MANAGEMENT KAMPANĚ

Další, neméně důležitou podmínkou efektivního využívání retargetingu, je jednoduché rozhraní pro práci s retargetovanými publiky a se samotnými reklamními kampaněmi.
3
 

VÝROBA REKLAMNÍCH BANNERŮ

Častým problémem inzerentů je potřeba časté obměny obsahu reklamních bannerů při využívání retargetingu. Z tohoto důvodu, poskytuje Etarget svým zákazníkům, za zvýhodněných podmínek, profesionální tvorbu reklamních bannerů, přímo od odborníků z Etargetu
Pro účely retargetingu jsou v oblibě oba základní reklamní formáty a to textová reklama a i bannerová reklama. Etarget poskytuje oba tyto formáty.
 
Pokud někto nekoupil hned, nevadí. Možná neměl právě čas nebo chuť. Retargeting ho ale přivede zpět, aby nákup dokončil.

VYTVOŘENÍ RETARGETINGU

 
 
Zaregistruj se do Etargetu zde
Umístěte kód na vaši stránku, aby si náš reklamní systém mohl označit všechny návštěvníky této stránky souborem cookie. Na základě cookie dokážeme později tohoto uživatele identifikovat a zobrazit mu vaši reklamu. Kód naleznete ve svém Etarget kontě.
Vytvořte si reklamní bannery. (V případě potřeby Vám výrobu bannerů zabezpečíme). Technická specifikace je zde.
Zvolte si rozpočet (min. 2 000 Kč), zaplaťte.
 
 

Vyzkoušejte retargeting ještě dnes

Čtěte víc o Retargeting plus

Máte ještě otázky? Volejte na číslo +420 246 019 741.


Co je Etarget?

Etarget je PPC a RTB reklama na internetu. Výhodou PPC reklamy je, že zobrazení inzerce je zdarma, pár korun zaplatíte až za kliknutí - tedy za návštěvníka, kterého přivedeme na váš web. RTB je real time bidding, flexibilní bannerová reklama v reálném čase za nejnižší možnou cenu.

V Česku využívá plochy více než 1 300 webstránek.   © 2002 - 2017 ETARGET CZ, s.r.o.
Kontakt

+420 246 019 741