Remarketing

 

Remarketing (někdy nazývaný retargeting) je reklamní technika využívaná na internetu, díky které zobrazíme reklamu jen návštěvníkům vaší stránky. Reklamu zobrazíme na stránkách, které jsou připojené k reklamnímu systému Etarget.

 

 
Budování vztahu s návštěvníkem stránky

Remarketing je vhodný pro každého, kdo inzeruje na internetu. Funkce remarketingu spočíva v tom, aby ste oslovili návštěvníka vaší stránky, který si udělal před nákupní průzkum, stránku ale opustil bez toho, aby vás kontaktoval, uskutečnil nákup a pod. Oslovením takového návštěvníka získáte vysokou šanci, že se vrátí na vaši stránku. Tuto reklamu pro vás zobrazíme několik hodin nebo dní po opuštění vašeho webu. Výhodou takto vedené kampaně je okamžitá, jednoduše měritelná návratnost vložených prostředků.

 

 

 
Zastihněte zákazníka kdekoliv na internetu

1. ŠIROKÝ ZÁSAH

Pro remarketing je důležité, aby měl zvolený systém dosah na co největší počet web stránek, aby potenciálního zákazníka dokázal zasáhnout téměř kdekoliv na internetu. Proto Etarget poskytuje přístup s bannerovým formátem do více než 40 reklamních sítí, jako je síť Etarget, Google, Internet Billboard, Rubicon, Smart Adserver a pod. Větší počet sítí znamená lepší zásah.

2. JEDNODUCHÝ MANAGEMENT KAMPANĚ

Další, neméně důležitou podmínkou efektivního využívání remarketingu, je jednoduché rozhraní pro práci s retargetovanými publiky a se samotnými reklamními kampaněmi.

3. VÝROBA REKLAMNÍCH BANNERŮ

Častým problémem inzerentů je potřeba časté obměny obsahu reklamních bannerů při využívání remarketingu. Z tohoto důvodu Etarget svým zákazníkům, za zvýhodněných podmínek, poskytuje profesionální tvorbu reklamních bannerů přímo od odborníků z Etargetu. Pro účely remarketingu jsou v oblibě oba základní reklamní formáty a to textová reklama a bannerová reklama. Etarget poskytuje oba tyto formáty.

4. SPECIÁLNÍ SLUŽBY

Etarget poskytuje velmi jednoduchý dynamický remarketing (automatické vytváření bannerů, zobrazujících zboží, o které měl návštěvník vaší stránky zájem). Součástí komplexního vyhodnocování úspěšnosti kampaně je analýza konverzí. Reklamu můžete i vhodně personalizovat nebo využívat storytelling, tedy zobrazovat uživateli různý obsah bannerů postupně v závislosti od času, kdy vaši stránku navštívil. Pro odstranění zákazníka, který u vás nakoupil, ze seznamu retargetovaného publika požádejte o funkci "burn cookie".

 
    
Jak vytvořit remarketing? 1. Zaregistrovat se alebo sa přihlaste do systému Etarget.2. Umístěte kód na vaši stránku. Kód naleznete ve svém Etarget kontě.3. Vytvořte si reklamní odkazy nebo reklamní bannery. Technická specifikace je zde.4. Zvolte si rozpočet (min. 2000 Kč).

.

 
Vyzkoušejte remarketing ještě dnes


Kontakt

ETARGET SE Na Folimance 2155/15 120 00 Praha 2

obchod@etarget.cz

+420 222 352 303