INFOLINKA210 012 715

 

KAMPAŇ OPTIMALIZOVANÁ NA VIEWABILITY

 

 

Téma viewability je při nákupu reklamy na internetu důležitá

Od začátku internetové reklamy je velká část inzerce zpoplatněná za tisíc zobrazení.

Jedná se ale o tisíc načtení reklamního banneru na stránku, ne vždy se ovšem tato reklama dostane během scrolování na stránce do její viditelné části.

Poměr mezi načtením reklamního banneru prohlížečem a počtem zobrazení, která byla i ve viditelné části stránky, se nazývá viewability.

viewability

Etarget dokáže viewability měřit a optimalizovat kampaně tak, aby poměr mezi zaplacenou CPM a dosaženou viewability byl co nejlepší.

Nechte si od našich odborníků nastavit a optimalizovat kampaň tak, aby se vaše reklama dostala do zorného pole a zároveň, aby cílila na zvolenou cílovou skupinu. A to vše při zachování vhodné frekvence oslovení a výhodné ceny vaší kampaně.

Vaši viewability dokážeme zvýšit až na 55-70%. Minimální rozpočet na kampaň je 20 000 Kč bez DPH.

 

 


Kontakt

ETARGET CZ, s.r.o. Vocelova 5 120 00 Praha 2 IČO: 284 66 977 DIČ: CZ28466977

obchod@etarget.cz

+420 210 012 715